Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 04.05.2024, 05:30

Михалківський НВК Сокирянського району

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2013 » Листопад » 25 » Учнівське самоврядування
22:50
Учнівське самоврядування


          Сенс дитячого самоврядування полягає не в тому, щоб діти включалися в існуючі піраміди керівництва – виховання, а в тому, щоб вони набували особистого досвіду, демократичних стосунків. Самоврядування розвиватиметься в разі, коли цього захочуть самі діти, які відчувають у ньому потребу, необхідність. Потреба виникає пізніше, а для початку необхідно постаратись, щоб діти отримали задоволення від самої діяльності. Діти багато можуть, якщо їм цікаво!

       Формування ініціативної, здатної приймати нестандартні рішення особистості неможливе без широкого залучення учнів до управління шкільними справами, через діяльність в органах самоврядування.

З метою об’єднання зусиль педагогічного та учнівського колективів для добрих і корисних справ, щоб зробити шкільне життя змістовнішим і цікавішим, у школі організовано  Раду учнівського  самоврядування.

Головним її  завданням є формування і розвиток соціально активної, гуманістично спрямованої особистості з глибоко усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості. Модель учнівського самоврядування нашої школи має цілеспрямовану, конкретну, систематичну і прогнозовану за наслідками діяльності  школярів. Робота учнівського самоврядування спрямована на формування  особистості з глибоко усвідомленою громадянською позицією,забезпечує комплексний виховний вплив на учнів шляхом залучення їх до активної та систематичної участі у вирішенні важливих питань класу та школи, в залученні всіх  членів шкільного колективу до планування, організації, контролю й підбиття підсумків  навчальної та суспільно-корисної праці.

Це дозволяє урізноманітнити і конкретизувати функції самоврядування, дає можливість кожному учневі  знайти саме свою справу, яка йому  ближча за інтересами, здібностями нахилами.

Учнівським самоврядуванням  проведено велику роботу по залученню учнів  до активного громадського шкільного  життя, по виявленню і розвитку в учнів  здібностей до різних видів  позаурочної діяльності.

   Вся робота учнівського самоврядування спрямована на  змагання між класними колективами  «Один за всіх і всі за одного» де кожен учень класу відчував персональну відповідальність  за успіхи  класу,  а класний колектив, загалом, за успіхи окремих учнів.

Раду  учнівського  самоврядування створено з 6 комісій, кожна з яких несе відповідальність за роботу в певному напрямку. Так,  навчальна комісія  контролює  успіхи  учнів в навчанні.   Комісія дисципліни і порядку несе відповідальність  за облік  порушень учнями  загальношкільних правил для

учнів, проводить роботу по профілактиці та попередженні порушень поведінки. Члени комісії проводять бесіди з учнями, які найчастіше порушують  дисципліну на уроках  та під час перерв,   виявляють причини такої поведінки, намагаються допомогти виправитись, зрозуміти свої помилки. Результати роботи класних колективів за місяць регулярно висвітлюються  на лінійках. Внаслідок   такої роботи  у  школі  нема  учнів, схильних до правопорушень.

   Членами санітарно-господарської комісії були розроблені критерії оцінювання санітарно-господарського стану класних кімнат. Щомісячно  проводяться  рейди-перевірки, під час яких  оглядаються  естетичний  вигляд кімнат, чистота, дотримання графіка чергування, стан збереження шкільного майна та підручників. При необхідності класним колективам члени комісії роблять зауваження щодо покращення санітарно –гігієнічного та естетичного стану  класних кімнат. Також ведеться контроль за доглядом пришкільних   клумб. Проводяться  екологічні суботники. Робота комісії стимулює учнів дотримуватись чистоти, берегти шкільне майно, старанно ставитись до обов’язків чергового.    

        Під керівництвом культмасової комісії проводяться всі культурно-спортивні  заходи в школі, починаючи від Першого дзвінка і закінчуючи випуском. Члени комісії допомагають у складанні сценаріїв свят,  вечорів, естетичному оформленні сцени. 

    У  школі  працює також волонтерський загін. Учні беруть участь в операції «Ветеран живе поруч», систематично надають допомогу одиноким пристарілим людям, ветеранам війни, вітають підшефних зі святами, контролюють прибирання території біля пам’ятника загиблим воїнам-односельчанам.

      Школа  працює  над виховним проектом «Душі людської доброта», метою якого є  формувати та прищеплювати  учням загальнолюдські цінності: вміння співчувати, прагнення творити добро, толерантність, почуття особистої відповідальності за тих, хто потребує допомоги.

     Завдання проекту:

ü     організовувати систематичні благодійні акції, спрямовані на   надання допомоги  соціально незахищеним верствам населення, дітям –сиротам, ветеранам та учасникам Великої Вітчизняної  війни, людям похилого віку;

ü     привернути увагу до їх проблем, залучити учнів до волонтерського руху, поповнити матеріалами Куточок бойової слави.

      Результатами  реалізації проекту  є  участь  в акціях «Милосердя», за що  кожного року  отримуємо подяки Сокирянської районної державної адміністрації, організація  зустрічі–вогника   для ветеранів війни і праці до Дня  Перемоги спільно з  Сокирянським районним центром соціальної реабілітації, збір матеріалів для Куточка Бойової слави, співпраця  з  благодійною організацією «Добра звістка», привітання в Міжнародний день людей похилого віку.

Співпраця керівництва школи з учнівським самоврядуванням передбачає: відмову від адміністративного характеру управління; в своїй основі — повагу до особистості школяра; особливу організацію діяльності, яка породжує у школярів потребу в самоврядуванні; конкретну методику залучення учнів до процесу творення; дружні, товариські, довірливі стосунки між педагогами й учнями; захищеність школярів від приниження, звинувачень, докорів, образ підозрою у нездатності або небажанні брати участь у діяльності; унеможливлення примусу до діяльності; впевненість у досягненні мети; створення інтелектуального тла колективу; колективний, спільний аналіз загальної роботи; звільнення від звички мовчати.

Розроблено також відповідні умови, які забезпечують ефективність діяльності учнівського самоврядування: аналіз діяльності учнівського самоврядування як його ланки і частини педагогічного процесу; визначення основних напрямів співпраці; доброзичлива вимогливість і піклування про учнів, педагогів; управління стосунками між педагогами й учнями; корекція діяльності педагогів, що співпрацюють з різними видами самоврядування; довіра до самоврядування; підтримка за будь-яку ціну ініціативи з боку самоврядування; стимулювання через схвалення й узгодження адміністративної дії (наказу) з органами самоврядування; недирективні бесіди з довіреними особами учнівського самоврядування; інформування самоврядування у школах про перспективи розвитку школи.

 

 

 

 

Переглядів: 332 | Додав: Svetlana_Buzak | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Листопад 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Copyright MyCorp © 2024
    Безкоштовний хостинг uCoz